Adwords Search Advertising specialist

11

jun

Adwords Search Advertising specialist

Category : Adwords / by

Om officieel Google Partner te worden en speciale privileges vanuit Google te ontvangen zoals speciale aanbiedingen, trainingen en extra advies bij de opzet en optimalisatie van Adwords accounts en campagnes dient in ieder geval één persoon binnen een digitaal bureau zoals LEEF! Marketing zich te specialiseren binnen een bepaald gebied binnen Google Adwords.

Naast certificering gelden er nog andere randvoorwaarden waarin een bureau zich moet voldoen om Google Partner te worden:

  • Minimale adspent van € 10.000,- in de afgelopen 90 dagen over alle accounts binnen het MCC
  • Goedlopende campagnes die converteren en renderen

Aan beide voorwaarden voldoet LEEF! Marketing zich inmiddels. Het zal een kwestie van tijd zijn voordat we officieel Google Partner worden.

Google Search Advertising specialist

De eerste stap is inmiddels gezet door de Google Adwords Search-certificering te behalen. De certificering voor Google Search Ads betekent het volgende: De AdWords Search-certificering behandelt algemene en meer gevorderde concepten, waaronder praktische tips om zoekadvertentiecampagnes in het zoeknetwerk te maken, beheren, meten en optimaliseren.

Allemaal niet zo heel spannend, aangezien het overgrote deel van de behandelde onderwerpen redelijk gesneden koek is, maar een officiële certificering is altijd leuk!

Delen

Add your Comment